3d vizualizacija, 3d prikaz

Započnite

32.354 registrovani profesionalci

85.446 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

3d vizualizacija, 3d prikaz

Trebate li uslugu 3D vizualizacije? Wilio će vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake za 3D modeliranje, arhitektonsku i vizualizaciju proizvoda. Cijena 3D dizajna obično ovisi o spektru usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: konsultacije sa dizajnerom, uključivanje komentara u dizajn, koje će dati jedan od naših 16.169 dizajnera u datoj kategoriji.

Vidi također:Cijene

32.354 registrovani profesionalci

85.446 riješeni projekti

226 512 Aplikacijske instalacije

Korisne informacije

Šta trebate znati

Šta trebate znati o 3D vizualizaciji? Koristeći 3D tehnologiju vizualizacije prilikom stvaranja vizualnih slika različitih objekata svaki dan postaje sve veća popularnost. Na primjer, tijekom izgradnje i održavanja moguće je vizualizirati budući projekt pomoću 3D (unutrašnjosti, eksterijer, jedan objekt) uzimajući u obzir najmanja detalja. 3D vizualizacija ili 3D render je trodimenzionalna slika objekta koji se kreira pomoću posebnih trodimenzionalnih računalnih programa. 3D vizualizacija Danas je gotovo nemoguće zamisliti funkcioniranje dizajna i izgradnje bez upotrebe 3D tehnologija. Druga važna stvar je uvođenje razvoja. Koristeći trodimenzionalne slike, proces komunikacije kupca i izvršitelja je lakši i produktivniji. 3D slike pomoći će u procjeni koncepta sa svih strana, procijeniti sve prednosti i nedostatke i izvršiti potrebne promjene na vrijeme. To vam omogućuje ozbiljno uštedjeti vrijeme i novac jer ni najprofesionalniji i najtalniji crtež ne ne može prikazati sve detalje objekta. Koji su glavni zadaci 3D vizualizacije? 3D vizualizacija je svestrana tehnologija koja se najčešće koristi u onim područjima u kojima je ključno imati vrlo detaljan prikaz objekta. Prvo razgovaramo o sledećim oblastima: Dizajn, arhitektura, građevinarstvo Popravak i restauratorski rad, Dizajn (dizajn i implementacija interijera i eksterijera) Priprema prezentacije objekata i grupa objekata (kuća, automobil, čamac, vrt itd.). Vrste vizualizacije: 1. 3D vanjska vizualizacija Stvaranje 3D slika arhitektonskih objekata omogućava vam da vidite i uzimate u obzir sva svojstva projekta u cjelini. U ovom slučaju tehnologija omogućava istovremeno rješavanje iznosa ozbiljnih problema: stvaranje projekata pojedinih objekata, mogućnost prostornog planiranja oko ovog objekta, vjerojatnost da se organiziraju objekt postojećim zemljama (kompleks). 2. 3D vizualizacija interijera i eksterijera Najčešće se koristi 3D vizualizacija interijera ako je potrebno da uvede predmet kupcu ili grupi kupaca (vaše ciljne grupe). Primjer može biti vizualizacija dizajnerskog projekta stana, gdje postoje jasno pokazuju dizajnerska rješenja i unutarnji odlomci. 3D projekt je mobilni alat za demonstraciju koja visoko ubrzava proces pregovaranja i diskusije. Glavna prednost 3D vizualizacije je u ovom slučaju stvarne uštede vremena i truda kupca i moćnog umjetnika. 3. 3D vizualizacija predmeta Ova vrsta vizualizacije koristi se za stvaranje trodimenzionalnih slika specifičnih objekata: namještaj, tehnike, umjetnost, reklamne letke, pakiranje i još mnogo toga. U ovom slučaju, objektivna 3D vizualizacija transformira se u osnovni alat za kreiranje sadržaja resursa: web stranice, internet trgovine, katalozi. Trodimenzionalni vizualni proizvod bolji je od uobičajene fotografije u mnogim aspektima. Ovo je posebno potrebno ako razvijeni objekt zapravo ne postoji i njegova je fotografija jednostavno nemoguće stvoriti. Druga važna prednost 3D vizualizacije je mogućnost korištenja ovih slika za 3D štampanje. Ovo je korisno ako je potrebno stvaranje aID-a izgled i vizualno učenje u različite svrhe. 4. Alati za vizualizaciju Brojni posebni programi za 3D vizualizaciju stalno raste. Stvaranje novih aplikacija na ovom području jedna je od najpopularnijih područja programiranja. Postojeći alati se stalno ažuriraju za nove funkcije. Ovo kaže da će sposobnost 3D tehnologija slikanja svaki dan povećavati ono što kupac i snažni umjetnik otvara novu perspektivu. Najpopularniji programi u ovom području su danas: 3D studio max, sketchp, arthlantis, arhikad i još mnogo toga.