Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se
Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se

Izvedbeni projekt

Tražite dizajnera za implementacijski projekat? Imamo 21.443 provajdera u ovoj kategoriji. Pošaljite upit.

Započnite

32.358 registrovani profesionalci

85.483 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Izvedbeni projekt

Trebate implementaciju uslužnog projekta? Wilio će vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake za pripremu pratećeg izvještaja, sažetog tehničkog izvještaja i cjelokupne građevinske situacije. Cijena projektne dokumentacije za izgradnju najčešće zavisi od obima usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: statički proračun, fabrika materijala, crteži koje je dao jedan od naših 21.443 stručnjaka u datoj kategoriji

Vidi također:Cijene

32.358 registrovani profesionalci

85.483 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Korisne informacije

Šta trebate znati

Projekt implementacije zgrade Dom Upravljanje projektima je osnova na kojoj se zasniva svaki građevinski projekat. Voditelj građevinskog projekta mora dobiti različite vještine i kompetencije za prelazak u projekt i uspostaviti funkcionalnu vezu s mnogim timovima. Građevinski projekti neprestano zahtijevaju promjene i u tom smislu, upravljanje projektima je ključ stabilnosti cijelog postupka. U ovom ćemo članku pokušati izvršiti osnovne pojmove i principe koji se odnose na izgradnju upravljanja projektima. Šta znači upravljanje građevinskim projektima (CPM)? Upravljanje građevinskim projektima može se definirati kao usmjeravanje, regulacija i nadzor projekta iz svog porijekla do kraja. Krajnji cilj upravljanja građevinskim projektima je u potpunosti zadovoljiti zahtjeve klijenta za održivi projekt u pogledu funkcionalnosti i budžeta. Postoji širok spektar vrsta građevinskih projekata kao što su poslovni, stambeni, industrijski i teški građevinski projekti. Uloga građevinskog menadžera projekta Građevinski projekat je odgovoran za planiranje, koordinaciju, budžet i nadzor projekata od početka do kraja. Ukratko, rukovodilac građevinskog projekta mora se pobrinuti za: Izgradite budžet i pregovarajte o procjenama troškova Organizirajte putne narudžbe Odaberite najefikasniju metodu i strategiju izgradnje Ostanite u kontaktu s klijentima prilagođenih ili budžetskih poslova Raspravite tehničke i ugovorne detalje sa radnicima i drugim profesionalnim strankama Budite oprezni na osoblje na mjestu građevinskog rada sa stručnjacima za izgradnju i izgradnju U nekim se slučajevima može dogoditi, čak i ako je projekt još uvijek u razvoju. Odabir se temelji na procesu aukcije s različitim dobavljačima. Postoje tri prevladavajuće metode zasnovane na dobavljaču: nisko odabir opskrbe, najbolji izbor vrijednosti i odabir zasnovane na kvalifikaciji. Dobavljači bi trebali biti u mogućnosti podnijeti pojmove, proračunska pitanja, javnu sigurnost, donošenje odluka, upravljanje kvalitetom, radne crteže, ljudske resurse i matematiku. Upravljanje projektima izgradnje: Glavne karakteristike Upravljanje zgradama se obično proširuje na brojne različite karakteristike. Najvažnije od njih moglo bi se sažeti na sljedeći način: 1. Specifikacija ciljeva i planova projekata, uključujući prijedlog za opseg, raspored, budžet, donošenje odluka o željenim rezultatima i odabirom učesnika projekta. 2. Povećanje efikasnosti resursa dobivanjem rada i potrebne opreme. 3. Implementacija mnogih operacija putem legitimne koordinacije i upravljanja zaključnim ugovorima, planiranjem, procjenom, dizajniranju i izgradnji tokom cijelog postupka. 4. Efikasan razvoj pouzdane komunikacije između agenata za rješavanje bilo kakvih sukoba koji mogu nastati. Glavni principi upravljanja građevinskim projektima nije tajna da je upravljanje izgradnjom projekata prilično komplicirano područje. Međutim, postoji nekoliko osnovnih principa koji bi trebali čuvati sve koji samo uđu u teren. Sve započinje rješavanje vlasnika projekta dobavljačima kako bi se prijavili za ponude. Menadžeri izgradnje koji su zainteresirani za implementaciju projekata, a zatim ponudite vlasniku ponudu. Ponuda će sadržavati detalje o iznosu novca koji vlasnik projekta mora ponuditi za završetak projekta. Postoje dvije vrste ponuda: 1. Otvorite meni: Otvorene ponude su neraskidivo povezane sa javnim projektima. Ovo je aukcija u kojoj je bilo koji dobavljač dobrodošao da podnese svoju ponudu. Otvorena ponuda se obično otvoreno promovira. 2. Zatvoreni meni: Privatni projekti se zasnivaju na zatvorenim ponudama. Vlasnik projekta šalje izazov za podnošenje ponude određenom broju dobavljača. Upravljanje građevinskim projektima Nakon prijema svih ponuda za određeni projekat, vlasnik odabira dobavljača jedan je od sljedećih tri načina: 1. Izbor sa niskim opskrbom: U ovom je slučaju glavni predmet interesa. Kompanije za upravljanje zgradama dostavljaju najniže ponude koji su otvoreni za dovršavanje projekta. Vlasnik projekta odabire najnižu ponudu i nastavi s njim. 2. Izbor najbolje vrijednosti: Ovaj proces stavlja naglasak na kvalifikaciju i cijenu. Vlasnik bira najatraktivniju ponudu u pogledu kvalitete i novca. 3. Odabir zasnovan na kvalifikacijama: Ova metoda će biti usvojena kada se kvalifikacija koristi kao jedan kriterij za izbor upravljanja zgradama. Zahtjev za kvalifikacije (RFQ) pomaže vlasnicima da dobiju dodatne informacije o iskustvu i kompetentnosti dobavljača u organizaciji projekta. Vrste ugovora Vrsta ugovora također bi trebala biti dogovorena nakon postupka odabira. Po pravilu postoje četiri vrste ugovora: 1. paušalni iznos: najpopularnija vrsta sporazuma. Vlasnik i izvođač postavili su fiksnu cijenu za cijeli projekt. Cijena ostaje ista čak i ako je ukupni trošak projekta niži od dogovorenog iznosa. 2. Jedinična cijena: Ako postoje objektivne poteškoće u odlučivanju o konačnoj cijeni unaprijed, ova metoda je preferirana. Vlasnik projekta nudi materijale sa određenom jediničnom cijenom kako bi se smanjili troškovi. Upravljanje građevinskim projektima 3. Povećanje troškova Naknada: Cijena ugovora plus troškovi su najbolji ugovor ugovor za dobavljače. Pored ukupnih troškova projekta i dogovorenog fiksne dobavljačke naknade, vlasnik mora platiti sve ostale nepredvidive rashode nakon završetka. 4. Zagarantovana maksimalna cena: Zadnja vrsta ugovora nije baš različita od prethodnog. Ključna razlika je maksimalni trošak koji se ne može prekoračiti u ovom slučaju. Procesi upravljanja projektima Proces menija prekida se i sada je vrijeme da ih svi ljudi uključuju u projektu. Općenito, svaki projekt ima standardni životni ciklus bez obzira na njegove posebne karakteristike. Ova se struktura može istaknuti u četiri osnovne faze: 1. Iniciranje projekta tokom prve faze utvrđena je objektivnom i izvodljivošću projekta. Ovo je odlučujuća faza čitavog procesa, jer može ukazivati ​​na to da li je ovaj projekt dobra prilika ili ne. Ako je potrebno, održat će se studija izvodljivosti i preporučeno rješenje / plan će biti izdan na osnovu njegovih rezultata. Jednom kada se sve odluči, stvorit će se dokument (PID). Pokretanje projekta pruža osnove plana izgradnje i jedan je od najvažnijih artefakata u upravljanju projektima. Istražite danas MalteBuild! 2. Faza planiranja u fazi planiranja projekta odredit će se sav rad koji treba obaviti. To je tekuća aktivnost gotovo do kraja projekta. Glavni prioritet tokom faze planiranja je vrijeme, troškovi i resursi za projekt. Na osnovu ovih zahtjeva, strategija koju treba slijediti. Ovo se takođe naziva i upravljanje rasponom. Drugi važan dokument koji treba pripremiti je struktura radnog raščlanjaka (WBS), kontrolni popis koji podjeli sav potreban rad za manji od funkcije funkcionalne kategorije (možete to učiniti u našem softveru za planiranje građevinarstva). Samo definirani budžet, raspored i rad, projekat je gotovo spreman za početak. Sljedeći korak ovog zaista važnog procesa je upravljanje rizikom. U ovom trenutku, trebalo bi istražiti sve potencijalne prijetnje za projekt i smisao čvrsto rješenje. Konačno, plan komunikacije također je bitan jer će osigurati efikasan protok informacija između projektnih stranaka. 3. Faza implementacije u fazi implementacije puštena je u rad plana upravljanja građevinskim projektima. Ova faza je uglavnom podijeljena u dva glavna procesa: implementacija i nadzor i kontrolu. Projektni tim osigurava provedbu potrebnih zadataka. Istovremeno se prati napredak i izvršene su promjene. U stvari, voditelj projekta provodi većinu nadgledanja vremena i ovisno o informacijama koje prima, preusmjerava zadatke i održava kontrolu nad projektom. 4. Završna faza (rok) Završna faza projekta je službeni raskid. Voditelj projekta ocjenjuje ono što je dobro okrenulo i odnosi se na bilo kakve neuspjehe. Na kraju postoji izvještaj o projektu, izračunava konačni proračun i ponudit će informacije o svim zadacima koji ostaju nedovršeni. Izvještaj o projektu u kombinaciji sa analizom mogućih poremećaja bit će vrijedne povratne informacije za buduće građevinske projekte. Planiranje projekata Pouzdano planiranje može isključiti mnoge rizike koji se mogu pojaviti tokom građevinskog projekta. Glavni cilj planiranja je poboljšati raspodjelu materijala i resursa u okviru projekta. To se može izbjeći mogućim kašnjenjima i može se osigurati bolja komunikacija između različitih stranaka. Postoji niz različitih tehnika planiranja koje mogu odabrati voditelj projekta: 1. Ganttov dijagram: Nesumnjivo je jedan od najpraktičnijih sistema koji može imati dostupan projektni tim. Ganttov dijagram može vam pružiti pregled projekta izgradnje i informirati vas o zadacima koji su ostali ili završili na vrijeme. 2. Planiranje ravnoteže: ravnotežna tehnologija je izuzetno korisna metoda za ponovljene zadatke. Može pružiti izvanrednu pomoć u popunjavanju rokova i efikasnom raspodjeli resursa. 3. Način kritičke ceste: Jedan je od najpopularnijih alata za planiranje i vrlo pomaže sistematski distribuirati resurse i tačan izračun voznih redova. Ukratko, način kritičkog puta može doprinijeti ranijem ili barem pravovremenom završetku vašeg građevinskog projekta. 4. Q-zakazivanje: Ova metoda planiranja zgrade nedavno se sve više poznavala jer omogućava rukovodiocima projekata da sastave brojne i ponekad kontradiktorne zadatke u ispravnom redoslijedu. Izgradnja budžeta za upravljanje projektima Definiranje budžeta daleko je od jednog od najosnovnijih parametara, koje bi trebalo uzeti u obzir prilikom izrade građevinskog projekta. Procjena troškova može biti vrlo izazovan zadatak, ali ako se radi kako treba pravilno, može biti jedan od ključeva uspjeha. Po pravilu postoje četiri osnovna parametara da bi voditeljica projekta trebala imati na umu: 1. Analiza projekta: Prva mjera koja treba usvojiti je razjasniti različite ciljeve i ograničenja na projektu. Kad to učinite, možete imati bolju predstavu o tome što želite postići i kome trebate tačno da biste ga postigli. 2. Procjena budžeta: Nakon rasporeda svih prioriteta vašeg projekta, vrijeme je organiziranje budžeta u skladu sa fiksnom vremenskom trakom. Sada je dobro vrijeme za prijavu za ponude od ugovornih dobavljača zainteresiranih. Budžetska konstrukcija 3. Nadgledanje troškova: Čim se pokrene građevinski projekat, potrebno je početi nadgledati troškove projekta. Što prije počnete raditi bolje jer će vam omogućiti da saznate zloupotrebu resursa prije nego što bude prekasno. 4. Računovodstvo: Visoko kompetentno odjeljenje za računovodstvo je bitno. U suradnji s projektnim timom bit će odgovorni za održavanje rada svih financijskih sporazuma po planu. Pravni aspekt građevinskog projekta Građevinski projekt sastoji se od mnogih različitih detalja. Jedna od najvažnijih da nijedan direktor projekta ne treba previdjeti, koji se odnosi na njene pravne parametre. Dobro pripremljeni voditelj projekta izgradnje uvijek bi trebao biti u mogućnosti ponuditi odgovore na potencijalne pravne sporove ili rizike koji se mogu pojaviti. Na ovaj način cijeli projekt je siguran i izgrađen na čvrstim temeljima. Mora se uzeti u obzir pet glavnih područja: 1. Stranice: Ova kategorija odnosi se na sve koji su uključeni u građevinski projekt (dobavljači, konsultanti, kooperanti, kupci itd.) 2. Ugovori: Iako postoje određeni fiksni oblici ugovora o građevinskim projektima, mnogo puta bi trebalo izvršiti potrebne promjene sporazuma, tako da je pravni savjet više nego suštinski. 3. Zakonodavstvo i uredba: Pravni tim kvalitete može osigurati da se sve različito zakonodavstvo i propisi pravilno poštuju. 4. NABAVKA: Proces nabavke odnosi se na kupovinu svih različitih materijala i usluga potrebnih za građevinski projekat. Stoga je od suštinskog značaja da je cijeli projekt dosljedno reguliran sa pravnog stanovišta. 5. OSIGURANJE: Ne postoji tajna da na gradilištu postoji mnogo fizičkih opasnosti. Stoga bi voditeljica projekta trebala biti obaviještena i treba ih pobrinuti za sve male detalje u vezi sa ugovorima o osiguranju. Zaključak Sastavite građevinski projekat zaista je izazovan napor. Postoji sastavni iznos parametara i elemenata koji bi trebali biti iscrpljeni za analizu.