Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se
Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se

Kompjuterske usluge, it usluge

Tražite stručnjaka za PC i IT usluge? Imamo 8.206 provajdera u ovoj kategoriji. Pošaljite upit.

Započnite

32.354 registrovani profesionalci

85.446 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Kompjuterske usluge, it usluge

Da li vam je potreban računar i njegov servis? Wilio će vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake za kreiranje i dizajn web stranica, aplikacija i razvoj softvera. Troškovi upravljanja mrežama i računarima obično zavise od opsega usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: administracija, uključivanje dodatnih komentara, konsultacije koje pruža jedan od naših 8.206 stručnjaka u datoj kategoriji.

Vidi također:Cijene

32.354 registrovani profesionalci

85.446 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Korisne informacije

Šta trebate znati

Često Postavljena Pitanja Slična pitanja su često slična u IT podršci. Stoga smo sastavljali popis često postavljanih pitanja i njihovih rješenja koja će vam pomoći u vašim računarima. Ako kliknete na lijevo, pronaći ćete najčešće postavljajući pitanja iz nje. Koja su najčešća pitanja o vašem računaru? Moj računar ne želi da uključi šta da radi? Prije svega, provjerite kabl za napajanje i provjerite je li povezan na električni utikač. Također, kada koristite produžni kabel, provjerite je li priključen u utikaču i uključen prekidač na produžni kabel. Neki produžni kablovi imaju ugrađeni prekidač - crveno ili crno dugme koje se nalazi pored prekidača. Pritisnite prekidač za resetiranje proširenja, što može riješiti vaš problem. Šta učiniti ako moj računar prestane raditi? Postoji više opcija Zašto je vaš računar prestao raditi i "smrznuti". Vjerovatno nećete moći savetovati sa ovim. Računalni programi su već na takvom nivou da upotreba osnovnih programa često zahtjevna za svoje korisnike. Ako prestanete da odgovarate na tastaturu na računaru, najbolje je rešenje pokušati ponovo pokrenuti računar. Šta učiniti ako Hardisk ne radi? Kao i kod mnogih drugih problema sa računarom, prvi korak koji biste trebali isprobati je da ponovo pokrenete računar. Ponovo pokrenite, a koji ste naveli da li je Hardisk zaista oštećen. Ako je greška u njemu, vaše računalo će se najvjerovatnije ne uspije ispravno ponovo pokrenuti. U ovom slučaju kontaktirajte profesionalnu uslugu, stručnjaci će riješiti problem za vas. Moj monitor ima crnu ekran šta da radim? Provjerite da li je monitor zaista uključen. Ako na računaru nema svjetla za napajanje (zeleno ili narančasto), pokušajte pritisnuti tipku na tipku i pričekati dok se ne osvijetlite. Ako je vaš računar uključen, ekran je blistao, ali premještali ste se od njega i nakon povratka ekrana je crn, znači da je računar u stanju mirovanja. "Probudite se" pritiskom miša ili bilo koje tipke na tastaturi. Istovremeno, provjerite je li monitor pravilno spojen na stražnju stranu računara. Šta učiniti ako je slika na monitoru zamagljena ili raseljena? Ako je kabl slabo angažiran ili oštećen, rezultat može biti zamagljena slika na monitoru. Isključite video kabl iz stražnjeg dijela računara i provjerite da li su njegovi krajevi nisu savijeni, izgoreni ili slomljeni. Ako je sve u redu, stavite kabel ponovo na monitor. Ako kabl nije postavljen u ispravnom položaju, vertikalne ili horizontalne linije mogu se prikazati brzo ili polako na monitoru. Ekran monitora izgleda kao da će se kotrljati. Iskrivljena slika na monitoru može uzrokovati i jake elektromagnetske frekvencije koje uzrokuju smetnje slike. Stoga provjerite da nema govornika, ventilatora ili drugih uređaja koji imaju uznemirujuće magnetno polje. Što učiniti ako na monitoru ne pojavljuje poruku "Nema signala"? Provjerite je li monitor pravilno povezan u stražnjoj strani, kao i u stražnjem dijelu računarske kutije. Ako mislite da je monitor pravilno povezan, pobrinite se da jedan od kablova nije pušten. Isključite sve kablove sa stražnjeg dijela monitora koji možete. Svaki kabl osim podataka koje biste trebali samo isključiti. Zatim isključite kabl podataka iz poleđine računara i ponovo je povežite. Provjerite je li čvrsto povezana na računar. Većina kompjuterskih kutija ima na stražnjem dijelu tzv. Vijci koji se mogu umetnuti konektori i nakon toga ih pričvršćuju vijcima. Šta učiniti ako se na ekranu monitora pojavljuju crne granice? Zaslon monitora zaustavit će se automatski prilagoditi vašu ispravnu rezoluciju ako ste ga nedavno promijenili. Možete prilagoditi rezoluciju ekrana da biste ga uredili u originalnoj postavci ili ručno prilagodite veličinu. Ručno podešavanja monitora variraju se s pojedinim računalima. Možete ručno podesiti visinu širine i slike na monitoru. Način na koji ga uređujete u priručniku za informacije o monitoru. Zašto je kompjuterski miš letio moj ekran? Korisnički optički mehanički miša (najčešća vrsta računarskog miša za radne površine) vjerovatno se već dogodila situacija u kojoj je miša lansno premješten po ekranu. Taj takozvani. Pokret letećeg miša po ekranu najčešće je uzrokovan njegovom zagađenjem. Ako ste očistili miša, ali problemi postoje u nastajanju s tim znači da je očigledno oštećena. Ako ga zaista nalazite ako mišem povežete na drugi uređaj. Ako miš leti spojen čak i nakon povezivanja s drugim računarom, preporučujemo da je zamijenimo. Šta radi ako kotač miša djeluje netačno? Ako koristite bilo koju verziju Microsoft Windows-a, a kotač ne radi ispravno, pokušajte otvoriti mapu svojstava miša u postavkama. Pronađite mapu nakon otvaranja upravljačke ploče, dvaput kliknite na ikonu miša. Kako očistiti tastaturu? Dugmad se uhvate samo na tastaturi. Dakle, ako trebate očistiti tipkovnicu, dovoljno je izbaciti ih nožem ili drugim oštrijim tankim predmetom. Možete jasno očistiti tipkovnice i pojedinačne tipke prilikom izbacivanja. Međutim, sjetite se gdje pripadaju pojedinačni ključevi! Kako da pokrenem režim u hitnim slučajevima na vašem računaru? Da biste pokrenuli Windows 7 ili Windows 10 Hitni režim, pritisnite F8 kada pokrenete računar. Ovo će vas dobiti u napredne izborniku Windows opcija. Upotrijebite strelicu na tipkovnici da biste otišli u hitni režim i potvrdite sa ENTER-om. Ne mogu izbrisati datoteku jer koristi prozore za napraviti? Zatvorite sve pokrenute programe na računaru i pokušajte izbrisati datoteku. Ako naiđete na isti problem, čak i nakon što su svi pokrenuti programi zatvorene, pomaknite se na siguran režim i izbrišite datoteke. Kako da ažuriram vaš računar u Microsoft Windows-u? Ako koristite Microsoft Windows 7, Windows 10 ili Kasniju verziju sistema, imate Microsoft Windows Update Dozvoli (u nekim slučajevima i ažurirajte Computer WordrMarding) koristeći najnovije upravljačke stranice na Microsoftovoj službenoj web lokaciji. Planine su računari postavljeni za automatsko ažuriranje, kao iznenada dostupna novija verzija sustava. Da li je sigurno isključiti računar sa Windows uključenom? Ako nema problema kada koristite računar, korisnici ne bi trebali isključiti ili ponovo pokrenuti računar kroz gumb za napajanje ako Windows i dalje radi. Microsoft je uključio funkciju isključivanja u vaš sustav zbog svih potrebnih koraka da se čvrsto isključi sa računara. Microsoft Windows verzije Provjerite funkciju računara i sigurno isključite. Kako mogu vratiti datoteke u mapu košarica? Otvorite mapu košare koja se nalazi na radnoj površini pomoću dvostrukog klikom. Sve izbrisane datoteke prikazane su u mapi. Označite datoteke u košari koju želite vratiti. Desnom tipkom miša kliknite za odabir Restore. Šta da radim ako ne mogu poslati ili primiti poruke e-pošte? Provjerite je li računar povezan na Internet i ne pojavljuje se zbog loše veze. Kontaktirajte Internet usluga ili WiFi mrežni administrator. Zašto ne mogu prihvatiti e-mail sa prilozima? Ako je vaša e-pošta prepuna primljenih poruka ili imate ograničene, samo nekoliko megabyte prostora za pohranu, nećete moći prihvatiti e-poštu s prilozima. Ako ne primite poruke s prilozima, pošiljatelji će biti obaviješteni o problemu sa prepunom e-pošta ili prekoračenom veličinom datoteke. Budući da se računarski virusi najčešće proširuju primanjem e-maila, mnogi pružatelji programa e-pošte zaštićeni su od primanje određenih skupova datoteka prije primanja i širenja virusa. Na primjer, Microsoft Outlook štiti korisnike blokiranjem određenih vrsta datoteka s prilozima. Jesu li nedostaci dozvoljeni prilikom ulaska u e-mail adrese? Kao i kod internetskih URL-ova, nedostaci se ne unose u e-mail adrese. Međutim, imena e-mail adresa mogu se podijeliti tačkima. Na primjer, vlasnik adrese e-pošte s imenom John Smith može imati kreirani račun - [email protected] ili john.s. @ pridlad.com. Napomena, u ime računa nema praznina. Šta da moj štampač gurne zamućeno? Ako koristite neprikladni tip papira, može se dogoditi da će ispisane stranice biti zamagljene, neravnonovo ispisane, sa krivim tekstom ili kažnjavanjem boja na rubovima papira. Vaš štampač može gurati zamućenja i zbog začepljenog tiskane glave. Svaki moderni pisač ima vlastiti tedionici za čišćenje pisača, automatsko testiranje ili dijagnostiku ispisa koji se mogu izvesti za kontrolu čistoće glave za ispis u pisaču ili drugim uređajima koji se koriste za ispis. Kako da popravim zaglavljeni papir u pisaču? Isključite štampač. Provjerite ladicu, postavljanje na koji je na mjestu ispisan papir. Ako je zaglavljeni papir vidljiv, obrišite ga ručno. Odaberite sve papir koji bi se mogao zaglaviti u pisaču iz ladice. Ako ne možete ukloniti papir povlačenjem, otvorite štampač da biste pristupili kertridžima sa tintom ili tonerima pisača i uklonite papir odavde. Nakon uklanjanja navlačenog papira, pisač se može ponovo uključiti. Kako ću instalirati štampač ako sam izgubio instalacijski disk? Ako instalirate pisač koji nedostaje instalacijski disk, ne postoji srećom takav problem kao što se može u početku pojaviti. Ne morate čekati instalaciju dok vam novi disk neće poslati novi disk. Svaki proizvođač pisača i hardvera trenutno pruža pristup vašem softverskom programu i vozaču koji su dio njihovih preuzimanja proizvoda. Šta da radim ako se ne mogu povezati s mrežom? Provjerite je li kabl za napajanje pravilno spojen na stražnju stranu računara. Pored toga, provjerite jesu li LED ploče pravilno osvetljeni prilikom provjere ispravne mrežne kablove. Mrežne kartice sa lampicom LED obično označava da je kartica povezana i prima signal. Treperi zeleno svjetlo općenito znači primanje ili slanje podataka. Kako mogu pronaći mrežni pogon? Otvorite Microsoft Explorer. U istraživaču kliknite na padajućeg menija Alati i zatim da biste pronašli mrežni pogon. Kao opcija pretraživanja unesite mrežnu jedinicu ili mrežni računar. Ako je naziv vašeg uređaja, npr. "Nadam se", unesite "nadu" za traženje ovog računara. Da biste potražili mapu na vašem računaru, kao što je MP3 mapa, unesite "Hope mp3". Da biste se povezali sa računarom ili mrežnim pogonom, bit ćete potreban za unos podataka za korisničko ime ili prijavu. Kako mogu pronaći ime svog uređaja? Desnom tipkom miša kliknite Moj računar, a zatim kliknite Svojstva. U nekretninama kliknite karticu Naziv računara. Nakon što otvorite ovu mapu, prikazat ćete ime uređaja i njegovu specifikaciju. Kliknite Preimenuj ovog računara da biste promijenili ime ili specifikaciju uređaja. Šta je računarski virus? Računalni virus je softverski program koji je stvoren da bi se izazvao vaš računar, proširiti se na svoje programe i uništiti korisničke podatke. Programeri softvera razvili su antivirusne programe koji pomažu u zaštiti od virus izazova. Treba imati na umu da mnogi računari nemaju ugrađene antivirusne programe i obrnuto, u nekim računarima, antivirusni programi su unaprijed instalirani, ali njihova valjanost isteknu nakon 90 dana. Da li Windows ima instaliran antivirusni program? Svi suvizi - Windows 7 i Windows 10 uključuje unaprijed instalirani antivirusni program. Može li oštetiti virus hardver računara? Ne. Računalni virusi zasnivaju se na softveru čiji je glavni cilj širiti virus u računalne datoteke i druge računare. Uzrokuje brisanje datoteka i problema sa podacima podataka. Ako imate problema sa hardverom, poput pisača, grafičke kartice, audio kartice itd., Problem ne uzrokuje računarski virus. Hoću li ukloniti računarski virus ako formatiramo ili izbrišemo vaš tvrdik? Ako je vaš računar napao virus, oblikovanje ili brisanje pogona tvrdog diska i ponovo pokrenite ga gotovo uvijek očistite bilo koju vrstu virusa. Sjetite se, međutim, da sigurnosne kopije mogu sadržavati i virus kao i druge medije i jedinice povezane sa računarom. Ako je vaše računalo povezano s drugim računarom čija je mreža zatvorena, ili se virus sprema na računalo s različitim softverskim tipom od toga. Računar se može ponovo napadnuti virusom. Isto se odnosi ako računar nije dovoljno zaštićen. Kako mogu ukloniti podatke za pretraživanje interneta? Otvorite pretraživač i kliknite na ikonu alata (prikazuje se i kao mali zupčanik u gornjoj lijevoj godini). Nakon toga idite u sigurnosnu kutiju i odaberite Ukloni povijest pregledavanja. Ovo će izbrisati podatke za pretraživanje u vašem pretraživaču. Ako koristite Google Chrome, idite na sljedeće alate i odaberite Izbriši podatke za gledanje. Firefox korisnici mogu ići u povijest i odabrati brisanje novijih povijesti.