Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se
Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se

Komunalna infrastruktura

Tražite ponuđača građevinarstva? Imamo 26.327 provajdera u ovoj kategoriji. Pošaljite upit.

Započnite

32.358 registrovani profesionalci

85.477 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Komunalna infrastruktura

Da li Vam je potrebna usluga iz oblasti niskogradnje? Wilio će Vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake za projektovanje i izvođenje lokalnih i namjenskih cesta, željeznica i žičara, gasovoda. Cijena transportnih komunikacija obično zavisi od obima usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: konsultacije, implementirane izmjene na projektu, troškovi transporta koje pruža jedan od naših 26.327 profesionalaca u datoj kategoriji.

Vidi također:Cijene

32.358 registrovani profesionalci

85.477 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Korisne informacije

Šta trebate znati

Inženjerske zgrade Zgrada je građevinska struktura izgrađena sa građevinskim radovima iz građevinskih proizvoda koji su čvrsto povezani sa zemljom. Čvrsta kombinacija sa tlom podrazumijeva se priključiti čvrstu bazu, pričvršćivanje strukture gomila ili drugih sidara ili povezanost izgradnje na mreži ili tehničkoj opremi teritorije. Međutim, to su i zgrade izgrađene pod zemljom. Zgrade kako je gore opisano podijeljene u dvije osnovne velike grupe i kopnene građevine i inženjerske zgrade. Građevinske zgrade su pokrivene zgradama, uključujući podzemne prostore. Ovo su građevinski blokovi dizajnirani za zaštitu ljudi, životinja ili stvari. Možda nemaju zidove, ali moraju imati krov. Prema svrsi korišćenja građevinske konstrukcije, oni su podijeljeni u stambene ili nestambene zgrade. U sljedećem odjeljku nećemo platiti ovu grupu strukture, ali ćemo se fokusirati na drugu veliku grupu zgrada, na inženjerskim zgradama. Inženjerske zgrade u smislu zakonodavstva utvrđuju se u grupe prema određenim zajedničkim karakteristikama. Jedna od tih karakteristika je da odgovarajuća grupa strukture postavila uvjete u određenim zakonskim propisima, poput puteva, zakon o pisti, telekomunikacijama, zakona o rudarstvu i tako dalje. Prva grupa inženjerskih zgrada su zgrade autoputa, putevi, staze, morske veze ili nepokriveni parking. Evo zgrade transportnih koridora na zemljinoj površini sa činjenicom da su dodatno podijeljeni intenzitetom prometnog opterećenja, prema prirodnim mogućnostima mjesta uglavnom u odnosu na zaštitu okoliša. U ovoj grupi inženjerskih zgrada također je potrebno znati da postoji podjela za izgradnju i upravljanje cestovnim mrežama među nacionalnom kompanijom autoputa, slovačko upravljanje putevima, višim teritorijalnim jedinicama, gradovima i općinama. Važnost i neadekvatnost putne mreže je glavni utjecaj na razvoj teritorija ne samo nakon ekonomske stranice. U izgradnji ovih inženjerskih zgrada, to je uvijek opsežna ulaganja, pejzaž zemljišta, relativno dugo vrijeme izgradnje, ali i za kontinuiranu intervenciju u udobnosti života u tom području, stoga se različite dodatne mjere često koriste za smanjenje povećanog Buka, prašina i rasvjeta. Na primjer, zidovi buke ili zeleni mostovi koji mogu sigurno proći kroz česte autoceste i puteve sigurno. Izgradnja putovanja ili autoputa velika je intervencija na teritoriju i stoga bi trebala biti apsolutno normalna da, uprkos povećanim resursima, sve štetne intervencije ne samo u životu ljudi, već i u životnu faunu i floru na teritoriji. Druga grupa inženjerskih zgrada izgradnja željeznice i izgradnju užadi. Ove su zgrade izazovne teritorijalno planiranje i proces autorizacije i značajno su skupe iz perspektive izgradnje novih ruta. Trenutni izazov s multinacionalnom značaju je potreba za izgradnjom željezničkih hodnika velike brzine. Ovo područje uključuje i izgradnju i modernizaciju tramvajske staze. Za bolju maštu inženjerskih zgrada iz ovog područja dat ću neke referentne vrste zgrada, na primjer, željezničke sklopke, prebacivanje agregata, željezničkih poduzeća i gornjih, zgrada i popravak željezničkih i željezničkih prelaza. Konopske puteve koji uključuju ovu grupu inženjerskih zgrada su saobraćajni objekt glatka ili ciklična priroda u kojoj je nosiv ili napetosti u konopcu. Za nas se kablovski automobili koriste u planinskim odmaralištima, ali i u Bratislavi Kolibi. Travu je potrebna za osiguranje usmjerene linije. Ovo određuje kako će Kadiáľ povući konop za pomicanje. Prema pistu vožnje, znamo žičare i nepromijenjene. Konop za nosač žičara za suspenziju vrši se između dvije stanice i podržani višestrukom podrškom prema teritoriji olakšica. Vozila su suspendirana na podrškom konopu pomoću kojih se materijal ili ljudi iz stanice doline prevoze na vrh. Nevizovno kablovska pista su, na primjer, prizemna kabela automobil koji se kreće uz stazu (npr. Zemljište za žigose na Hrebienoku, žičara za Petřín u Pragu). Najprikladniji nerafinirani pista za konop poznate su žičane žičare u raznim našim skijalištima. Treća grupa inženjerskih zgrada izgradnja su polijetanja i slijetanja i pripadnost stazama za pomicanje. To je pogodna građevinska tehnički modificirana područja u kojima su objekti i objekti izgrađeni s smanjenjem, slijetanje, pomicanje, zaštitu i liječenje zrakoplova. To su prikladno dopunjeni prostorima za mehanički rad na zračnoj opremi, poslovnim i skladišnim područjima, ali i za područja putnika i tereta. Sistem aviona nosača može se formirati jednim ili više puteva za polijetanje i slijetanje. Sistem piste utiče na kapacitet dotičnog aerodroma. Dužina polijetanja i staze za trčanje određuje se raspon vrsta zrakoplova koji mogu sletjeti na aerodrom ili sa aerodroma za skidanje. Sistem valjanog staze utiče na vrijeme tokom koje se avion kreće između površine odjave i površine polijetanja i slijetanja. Četvrta grupa inženjerskih zgrada uključuje mostove, nadzire, tunele, razmjenu i podzemne željeznice. Objekt mosta dio je komunikacije koji zamjenjuju njezino prirodno tijelo na mjestu koje prevlada umjetnu ili prirodnu prepreku mostu. Po vrsti premošćavanja možemo podijeliti mostove na mostove, papuče i stopale. Most Razumijemo objekt mosta koji je duži od dva metra i koristi se za pretvorbu cesta, cjevovodni komunikacije ili svrhe konstrukcije. Ako je objekt mosta kraći od dva metra, nazivamo ga trgovinom. FumasBridge se koristi isključivo od pješaka ili kao revizija ili servisna komunikacija u mostovima. Još uvijek dajem jednu karakteristiku iz vrlo velikog i detaljnog broja mostova, barem osnovnog tehničkog sadržaja svih mostova od inženjerskih zgrada. Njihov zadatak je prenijeti svoju težinu i statički ili dinamični teret koji može djelovati za bilo koji most. Svaki most za osnovno pojednostavljenje ima: - Most Gornja, koji ne prenosi ne samo svoju težinu, već i efekte tzv. Nasumično opterećenje opterećenja s kojima je u direktnom kontaktu u strukturi podrške. - Konstrukcija podrške prenosi svoju težinu i opterećenje gornje zgrade mosta. - Donja konstrukcija prenosi teret sa cijelog mosta u temeljnu tlu. Peta skupina inženjerskih zgrada uključuje luke, kanale za plivanje, pročišćavanje vodotoka, brane i nasip i navodnjavanje i melirativne zgrade. Ova vrsta inženjerskih zgrada uključuje izgradnju građevinskih radova, što je uredba ili utjecaj hidroloških uslova u prirodi tako da ne postoji slučajna ili sistematična oštećenja imovine kako bi se sigurno i učinkovito ekonomizirala u zemlji i stvoriti uvjete za držanje vode u zemlja i na taj način efikasnija upotreba. Sve intervencije takvih inženjerskih zgrada moraju osigurati održivi razvoj teritorije, ali i osigurati proizvodnju energije iz obnovljivih prirodnih resursa. Najpoznatiji takav dio u Slovačkoj je vodovod Gabčíkovo. Šesta grupa inženjerskih zgrada sadrži izgradnju daljinskog i lokalnog plina, vode, električne energije, komunikacijskih mreža, jarbola, jarboli, postrojenja za pročišćavanje otpadnih voda i stanice za transformaciju. Ovu grupu treba napomenuti da se za dodatne tačnije destinacije, takve inženjerske zgrade mogu podijeliti u udaljene cjevovode, telekomunikacijske i električne distribucije i lokalnu distribuciju cjevovoda i raspodjele kabla i raspodjele kablova. Temeljna razlika je u zakonodavno-tehničkim uvjetima izgradnje i rezultirajućoj složenosti, bilo prilikom planiranja zgrada, ali i u njihovoj provedbi. Sedma grupa inženjerskih zgrada rudaju se zgrade i izgradnja rudarske opreme. Izgradnja ovih zgrada strogo je regulirana. Njihovi uticaji koji utiču na okoliš veliki su. Stoga njihova autorizacija je višestepena i dugotrajna vremena. Naše najvažnije stranice uključuju Banska Stiavnica i Kremnica. Moguće je upoznati sa samo trenutnim aktivnostima u izgradnji rudarskih zgrada, ali i sa njihovom istorijom u tematskim muzejima. Osma grupa inženjerskih zgrada izgradnja su energetske opreme, plina i spalionica otpada. Željeli bismo naznačiti da je izgradnja energetske opreme trenutno usmjerena na povećanje njihove efikasnosti tako da se električna energija proizvede iz viška toplote i dolazi u električnu mrežu. Sličan princip je i u samo dva spalionica za otpad u Slovačkoj (Bratislava, Košice), gdje se toplina i električna energija proizvede spaljivanjem pod uvjetima i strogim kontrolom i tako proizilazeći od odlaganja otpada. Deveta grupa inženjerskih zgrada uključuje zgrade za preradu i skladištenje nuklearnog otpada. Vrlo su specifične zgrade čija izgradnja kontroliraju i nadgledaju ne samo javne vlasti, već i međunarodne organizacije. To je zbog bilo kakvih poremećaja i sudara bi mogle imati posljedice koje bi premašile granice države. Čitav životni ciklus takve gradnje usko se nadgleda i nepoštivanje osnovnih mjera se sankcionira. Najpoznatija zgrada koja spada u desetu grupu inženjerskih zgrada - zgrade hemijske opreme i rafinerije su slovnast. Ovo nije baš sretno smješteno na rubu kapitala Bratislava, ali šta je gore, pa je to rizik od njegove lokacije na granici našeg najvećeg pitkog rezervoara za piće, na ostrvu zakona. Inženjerske zgrade uključuju i zgrade teške industrije, čineći visoke peći, cilindričnu i ljevaonice. To je još jedna samostalna grupa inženjerskih zgrada koja može značajno utjecati na kvalitetu okoliša u cijeloj široj regiji. Za maštu, najpoznatija zgrada iz ove grupe je irone bijega-željezo u Košicama. Druga grupa inženjerskih zgrada otkrivena je sportski kursevi, automobilska, motocikla i biciklistička pista, golf tečajevi. U ovoj grupi zgrade su uključene kako bi se osigurale aktivne potrebe stanovništva. Osjetljivo naselje tih zgrada u prirodi je jedina mogućnost održivog razvoja. Posljednjih godina u Slovačkoj, zgrade koje bismo mogli vidjeti i samo u inostranstvu, na primjer, na primjer, automobilska trkačka pista Slovačko u napisu oraha ili više golf terena u Slovačkoj. Posljednje, ali ne najmanje bitno, postoji grupa inženjerskih zgrada, provedena u izgradnji zabavnih i mirskih parkova, zoološkim i botaničkim vrtovima. Posljednjih godina, broj zabavnih parkova usredotočen na korištenje termalnih izvora, takozvani akvaparkovi su značajno povećani. Povećavanjem njihovog kvaliteta i dostupnosti, mogućnost rekreativne upotrebe osigurala je široka grupa stanovništva. Naprotiv, zoološkim i botaničkim vrtovima fokusiraju se na modernizaciju i efikasnost upotrebe određenog zemljišta, jer mogućnost dobijanja druge zemlje sprječava više razvoja ovog područja. Posljednja grupa inženjerskih zgrada su odlagališta otpada i druge inženjerske zgrade koje nisu uključene u prethodne grupe. Ovdje bismo dodirnuli zgrade za skladištenje otpada, što je i dalje najnovijeniji način snimanja s povećanjem formiranja otpada. Napori na odvajanje otpada i na taj način sortirajući svoj dio za ponovnu upotrebu još uvijek nije dovoljan. Skladište otpada više nije od srednjoročnog putovanja i zato je potrebno značajno smanjiti njegovu količinu i istovremeno modernizirati tehnologiju za njegovo izgaranje i drugu upotrebu energije.