Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se
Dobrodošli u Wilio!

Vi gledate Wilio kao neregistriranog kupca

Prebacite se na profesionalni
Navigacija
Usluge
Cjenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to radi
Kako se možemo poboljšati
Kontaktiraj nas
O Wilio
Prijaviti se

Limarski radovi

Tražite kovača za proizvodnju metala? Imamo 21.778 provajdera u ovoj kategoriji. Pošaljite upit.

Započnite

32.346 registrovani profesionalci

85.413 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Limarski radovi

Potrebna Vam je usluga u oblasti proizvodnje metala? Wilio će Vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake u proizvodnji ograda, kapija, stepenica, rukohvata i ograda. Troškovi proizvodnje i montaže čeličnih konstrukcija obično ovise o rasponu usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: konsultacije, troškovi dostave, post-garantni servis koji pruža jedan od naših 21.778 stručnjaka u ovoj kategoriji.

Vidi također:Cijene

32.346 registrovani profesionalci

85.413 riješeni projekti

4.8 od 5 Prosječna procjena naših stručnjaka

226 512 Aplikacijske instalacije

Korisne informacije

Šta trebate znati

Obrada metala - umjetnost obrade metala Proizvodnja metala je proces proizvodnje ukrasnih ili komunalnih predmeta iz metala. Rezultat može biti različiti objekti, od nakita i srebrnih događaja u velikoj mjeri, poput brodova, mostova i rafinerije nafte. Stoga postoji širok spektar vještina, procesa i alata u obradu metala. Istorija obrade metala započela je nekoliko milenijuma. Ljudi su otkrili osobine određenih ruda. Otkrili su da mogu proizvesti metal topljenjem ili metal je postao dio njihovog života u kratkom vremenu. Metalna svojstva i duktilnost omogućili su ljudima da ga okrenu na oružje, alate, ukrase i druge korisne stavke. Čekić je čekići najstariji alat za obradu metala. Oko 2500 prije n. l. Ljudi su naučili da bacaju ili sipaju topljeni metal u formu. Zatim, u neolitskim metalima, srebrnim i zlatom formirane u nakit, a kasnije, određeni broj talentovanih zanatlija koji se bavio proizvodnjom krovova, srebrni nakit ili bunari nađe se u vrijeme bronce. Vrijeme bronzanja bilo je razdoblje kada su ljudi počeli proizvodeći brončane skulpture i legure mesinga. Drugi značajan razvoj u industriji za obradu metala dogodio se za željezo kada je željezo korišteno za izradu različitih korisnih alata. Do sada je došlo do veliki napretka u industriji metala, posebno u proizvodnji legure i u korištenju metala u industrijske svrhe. U 12. stoljeću fini nakit proizveden od srebra. Zlatnici su počeli organizirati ceh zbog velike potražnje za nakitom. Tokom 17. i 18. stoljeća, kvalitetna srebrna roba i nakit također su bili vrlo traženi u Europi. Pored toga, u ovom periodu Prekolumbiva Amerika počela je baviti se veleprodajom nakita sa srebrnim ukrasima. Obrada metala uključuje rad sa čekićem, povlačenjem, sunčanjem i livenjem. Neki od ukrasnih procesa u industriji metala su utiskivanja, štetne, emajliranje itd. Oblikovanje je skup procesa u kojima se metalni zagrijava i oblici. Vruće priključenje nalazi se u metalnoj deformaciji hidrauličnim prešem i čekićem. Postoji nekoliko vrsta livenja, uključujući lijevanje u pijesak i školjke, investicijsko, centrifugalno, okretno i pritisak. Procesi prevoza mijenjaju metal na geometrijski oblik koji rezultira draguljem ili ukrasom. Glodanje je još jedan način oblikovanja srebra pomoću glodalnog mlina. Ostali procesi uključuju brušenje, lemljenje, tvrdo lemljenje, istezanje i označavanje. MELT mijenja dragulj na radni komad. Posljednji korak u proizvodnji srebrnog nakita je obrada ili izmjena. Proizvodnja metala širok je izraz u kojoj je uključena industrija, nauka i metalurgija. Međutim, to je ujedno i umjetnički oblik i hobi za mnoge ljude, praksa koja je kombinirala mnoge kulture, rase i civilizacije. Metalni proizvodi, komunalni i ukrasni predmeti izrađeni su od raznih metala, uključujući bakar, gvožđe, srebro, bronzu, olovo, zlato i mesing. Najstariji umjetni članci bili su iz kamena, drveta, kostiju i gline. Kasnije su ljudi naučili da koristi metale sa zemlje i obrađuju ih u subjekte. Rezultati proizvodnje metala su kontejneri, posuđe, korci i obređeni predmeti, ukrasni predmeti, arhitektonski ukrasi, lični ukrasi, statua i oružje. Opći procesi i tehnike Mnogi od tehničkih postupaka koji se koriste u osnovi su isti kao oni koji se koriste u antici. Na primjer, početna obrada metala poznata, na primjer, štavljenje, utiskivanje, pozlaćivanje, ožičene crtež, caklina i dragulje. Kovanje i livenje Sva ukrasna spojnica prvobitno su proizvedena čekićem. Nekoliko dijelova svakog proizvoda oblikovano je odvojeno, a zatim su se pridružile nitima ili su pričvršćeni na čvrstom jezgri (lemljenje još nije izmišljeno). Pored toga, bakrene ploče od kovanog oblikovanih u pjesmu, a pojedinačni komadi kombinirani su s bakrenim nitima. Odličan primjer takvog rada je egipatska kipa faraona Pepija u životnu veličinu u egipatskom muzeju u Kairu. Oko 2500 prije n.l. Razvijene su i lijeva dvije standardne metode proizvodnje metala. Metoda izgubljenog voska (livenje pomoću voštanog oblika) korišten je u Egiptu oko 2500 prije n.l. Kasnije, nakon metode lijevanja u obrasce s jezgarom zamijenjenim primitivnim i dugog postupka za zakona, čekić ostaje glavni alat za pravljenje umjetničkih djela od plemenitih metala. Čekić i udarce su učinjeni svi koji se mogu pripisati asirskom, etruskom i grčkom zlatnom. Tiędi je umjetnost odgajanja ukrasa u reljefu s gumene strane. Dizajn je prvo izvučen na površini metala i motiva ograničen je tragačem koji prenosi osnovne dijelove crteža na stražnji dio ploča. Odbor se zatim podiže licem do asfaltnog bloka, a dijelovi koji se mogu podići su u skladu u kompatibilan asfalt. Tada se tanjir ukloni i ponovo oslobođen da se suoči sa gore. U kovanju se nastavlja, ovaj put je pozadinsko dizajn u asfaltu. Serija ovih procesa miješanja i ponovno ugradnje, nakon čega slijedi pritiskom, dostiže metal do svog konačnog izgleda. Postoje tri osnovne vrste alata - za udaranje, na utiskivanju i ekspoziciji, kao i specijalizirani alat sa vibracijom ili opružnom šipkom koji se koriste za postizanje inače nepristupačnih područja. Ornament u reljefu također se proizvodi mehaničkim sredstvima. Tanki fleksibilni metalni lim može se komprimirati u obrasce. Sve su ove metode već poznate u antici. Probijanje. Probijanje se vrši čekićem i udara u metal. Ove udaljenosti su oblikovane tako da su sposobni postići bilo kakav učinak - ili gravuru (urezana ispod površine metala) ili olakšanja da metalna mašina želi stvoriti. Dizajn se formira na površini i reljef se može dobiti pisanjem susjednih regija za oblikovanje pozadine. Takav razjasni rad ponekad stvara olakšanje, ali u drugom procesu je oblik žigosan odostraga. Detaljna površinska obrada reljefa postiže se reljefnom; Ovaj izraz se odnosi i na retuširanje i dovršavanje lijevanja ručno izrađenim markama. Graviranje. Graviranje znači rezanje ili rezanje linije. To se vrši sa alatom za rezanje pritiskom vaše ruke. Razdvaja materijal prilikom graviranja. Kada se trska pritisne pritiskom, ovaj se proces naziva rezbarenje. Istovar. Diskontrolijski sustav poznat kao Damascation nastao je u Orijenta i često se vrši jutarnji zlatnici u Damasku; Odatle stabljike imena. Umešta zlatnu žicu (ponekad srebrnu ili bakra) na površini željeza, čelika ili bronze. Površina na kojoj se formira uzorak tiko se reže oštrim alatom. Zlatna nit je ubijena u manjim žigama rezanja čekićima i čvrsto fiksirani. Niello je proces istovara ugraviranih ukrasnih ukrasa sulfida sa srebrnom ili sulfidne smjesom. Prvi autori koji su pisali o pripremi Niella i njegove prijave na srebro, bili su Eraclius i Teofilus u 12. stoljeću i Benvenutoi Cellini u 16. stoljeću. Prema njima, ne proizvodi se pridruživanjem srebrnom, bakrama i olovom i naknadnom miješanju rastaljenih legura sa sumporom. Crni proizvod (mješavina srebrnih sulfida, bakra i olova) je u prahu; I nakon ugraviranog metala, obično srebrne, navlažene aromom (a) koji se koriste za podršku dijelu praha i metala jako se zagrijava; Niello se topi i pokriva ugravirane kanale. Višak niello uklanja se grebanjem dok se ispunjeni kanali ne budu vidljivi, a na kraju se površina popela. Enamacija Postoje dva načina primjene emajle u metal: komore, gdje su diskete u Kove ispunjeni emajlom; i Cloisonne u kojem se metalni pojasevi nanose na metalnu površinu koja čine ćelije i tada se napuni emajlom. Požvaka. Gilling je umjetnički ukras drveta, metala, gipsa, stakla ili drugih predmeta premazom zlata u obliku lišća ili praha. Ovaj izraz se odnosi i na upotrebu srebra, paladija, aluminija i legura bakra. Najstariji povijesnih naroda imalo je remek-djelo koje testiraju preklapaju tanki zlatni lim na kraljevskoj mammijskim čahurima i drevnim namještajem Egipta. Kineska kontrola uređena drva, keramika i tekstil s prekrasnim zlatnim uzorcima. Grci Zlato ne samo drva, zidari i mramorne skulpture, već se primjenjuju i na Zlatni amalgam, koristeći toplinu gurnuti živu i napustili zlatni premaz na metalnoj površini. Iz grčkog, Rimljani uzimaju umjetnost, zahvaljujući kojim se njihovi hramovi i palače sjaju sjajnim pozlatom. Polaganje zlata u tanki listovi centimetara 0.25001 obično se vrši ručno, iako se strojevi u određenoj mjeri koriste. Nakon rezanja na standardnom kvadratu od 9,84 centimetara, ulaznice su umetnute između lišća malih knjiga i spremni za upotrebu pustošenja. Mnoge supstance u kojima umjetničko gledanje mogu biti i postizanje novih i divnih efekata, mogu zahtijevati posebna prilagođavanja i primjene njegovih metoda i materijala. Sve vrste pozlata imaju neke osnovne procedure. Na primjer, supstrat koji treba pozlaćeni mora se pažljivo pripremiti osnovnim premazom. Glatke boje, lakovi ili ljepila za brtvljenje koriste se prema vrsti brušenog materijala. Metali korozije mogu se obojiti (i zaštićeni) sa suštinskim premazom ili bojama od željeza oksida. Obrasci se mogu postaviti i pritiskom ili livenjem, kredom u prahu ili suhom pigmentu preko perforiranog papira izrađenih od pulpinskih kotača pričvršćenih na kralježnjake; Okretni izgled omogućava vam da postignete najkomplicirane dizajne. Da bi se stvorila ljepljiva površina na kojoj će se zlato zadržati, potrebno je pripremiti površinu pozlaćenog površine. Vrsta korištenog ljepila ovisi o vrsti površine za pozlaćivanje i da li je potrebno da ljepilo brzo ili polako visi. Kad se ljepilo dovoljno osuše, mogu se primijeniti zlatni lim ili puder. Zlatna karta se može primijeniti iz knjige na površini pozlaćenog objekta. Međutim,, međutim, zlatno koljeno drži knjigu u lijevoj ruci s natkrivenom zlatnom kartom, te s ravnim i oštrim alatom koji uzimaju zlatne kriške. Tada pažljivo primjenjuje četkicu kaputa za kapute za kapute za gotove karte. Ulaznica četkica drži zahvaljujući statičkoj elektrici na koju se sklonište kreira nježnim četkom nakon lica. Za neke procese vlade koristi se držač podloga. To je pravokutni komad drveta, velikim oko 23 x 15 centimetara koji se zateže sa flanelom i prekriveno tretiranim telećim kožom; Otprilike jedan kraj pergamentnog štitnika štiti nježno slovo prije protoka. Kada se divljacija završi, površina prekrivena listovima treba utrljati mekom pamučnom hirurškom kvalitetom. Dakle, postiže se visoki sjaj pozlaćene površine. Labavi komadi zlata možda iz gotovog rada za uklanjanje četkice za kaput kamile. Zlatno zlato može pustiti trljanje kroz sito s nježnom mrežom. Međutim, zlato u prahu je također skupo što često zamjenjuje brončane pudere. Ako se zlatni list koristi za pozlaćene bombe i krovove zgrada, koristi se u vrpci. Završni procesi poput poliranja možete pronaći skulpturu.